søndag den 6. oktober 2013

Om at skrive

Okey - jeg har hovedet fuld af tanker, som jeg gerne vil skrive om, men det er svært at finde ét emne og holde den.
Jeg har tanker om ligestilling, udearbejdende mødre og deraf om vi er lykkelige for det?? Og meget andet. Og så tænker jeg på en ting, som jeg har gjort i mange år. Det kunne være spændende at skrive en bog om mit liv, men jeg tænker tit i den forbindelse at det er jeg ikke gammel nok til. Ikke nok livserfaring. Der er sket meget i mit liv, men ikke nok og det vil nok ende med at lyde som en gang selvmedlidenhed. Og helt ærligt. Det duer altså bare ikke! Ingen gider læse om en anden der drukner i selvynk. Det er ikke fordi det er selvynk, men jeg tror ikke jeg har alderen til at se ting på en anden måde, og der af formulere mig anderledes, og så det fanger andre.

Og jeg har desværre heller ikke fantasi til at skrive historier. Øv altså. Så skal det være fordi jeg får en god historie og kan sidde en hel aften/nat og skrive, men altså, hvem kan det med sm børn?? Nej, jeg tror bare jeg må vente til jeg er ældre. Meget ældre, og så skal det nok blive til noget. Indtil da, må jeg fortsætte med at blogge og skrive dagbog (hvilket er meget beroligende og en god måde at få ro på tankerne). Og så samle en masse livserfaring som er værd at skrive om!

Kryds fingre for at det lykkes. Det skal lykkes, for det er noget jeg vil, så der er ingen vej udenom :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar